Vi jobbar allra mest digitalt. Men trycksaker – stora som små – ligger oss väldigt varmt om hjärtat. För de kan verkligen skapa impact. Och ge andra upplevelser än det digitala. Som att imponera på en mässa. Eller skapa närhet i ett inbjudningskuvert. Vi hjälper dig med proffsiga trycksaker som årsredovisningar, snygga förpackningar, mässmontrar och säljmaterial.
Mässmaterial
Om du ska delta på en mässa finns det många saker att tänka på. Alltifrån utformningen av mässmontern till det tryckta material du tar med till besökarna i montern. Några av dessa produkter som vi hjälper till att designa och producera är:
- Rollups
- Podium
- Montrar
- Affischer
- Tavlor
- Displayer
- Trycksaker som t.ex. flyers, broschyrer m.m.
Korrespondensmaterial
En byggsten i ditt varumärke är att den personliga kommunikationen ska kännas proffsig och sammanhållen. Saker som är bra om alla dina anställda har tillgång till och använder är:
- Visitkort
- Kuvert
- Etiketter
- Mailsignatur
Förpackningar
Om du producerar och säljer fysiska produkter är produktens förpackning en ytters viktig del när det kommer till konkurrenskraft. Det gäller att sticka ut och ge köparna lusten att välja dig framför konkurrenterna. Vi kan hjälpa dig att ta fram en modern förpackning till ditt varumärke.
Broschyrer, flyers och foldrar
Annonser
Annonser kan vara en viktig del av marknadsföring, både i pappers- och nättidningar. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med annonsering i både tryckta och digitala medier och vi vet hur vi kan få ditt viktigaste budskap att slå igenom. Vi hjälper dig hela vägen; från koncept och budskap till copy, bildsättning och layout.
Profilmaterial
Profilmaterial är en viktig del av ett varumärke och hur andra uppfattar företaget. Vi hjälper er med design och produktion av bl.a.:
- Beachflaggor
- Namnbrickor
- Giveaways
- Brodyr
- Förpackningar
Årsredovisningar
Förutom att redovisa företagets resultat och ställning är årsredovisningen även ett ypperligt tillfälle att lyfta fram verksamheten, nyheter, tekniken eller anställda för att stärka bolagets anseende. En väl formgiven årsredovisning kan därför vara en stark kommunikativ bärare för att stärka sin position, bland bolagets anställda såväl som bland kunder och investerare.